Jak zlecić i odebrać tłumaczenie?


Teksty/dokumenty do tłumaczenia (i wcześniejszej wyceny) można dostarczyć:

  1. drogą mailową na adres: biuro@tlumacz-niderlandzkiego.pl
  2. osobiście/pocztą/kurierem na adres: ul. Krzywa 35, 24-100 Gołąb – po wcześniejszym kontakcie

Uwaga: Jeżeli urząd lub inna instytucja wymaga od Państwa poświadczenia tłumaczenia dokumentu „z oryginału”, należy dostarczyć mi oryginał (osobiście lub wysyłkowo) bądź okazać go przy odbiorze tłumaczenia.

Przetłumaczone teksty/dokumenty:

  • w przypadku tłumaczeń zwykłych odsyłam mailowo
  • w przypadku tłumaczeń przysięgłych
    • wysyłam pocztą listem poleconym/kurierem – po wcześniejszej zapłacie
    • można odebrać osobiście pod adresem: ul. Krzywa 35, 24-100 Gołąb – płatność gotówką przy odbiorze